Retourbeleid

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Dat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 30 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te starten, gaat u naar onze contactpagina en vertelt u ons het exacte probleem. Wij kunnen dan het retour-/restitutieproces starten.

Voor vragen over retourneren kunt u altijd contact met ons opnemen.

Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is, of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we het probleem beoordelen en oplossen.

Als u beschadigde producten ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en stuur ons een video. Dan kunnen we het probleem voor u oplossen.

Uitwisselingen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u hebt, te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd, koopt u een apart nieuw artikel.

Terugbetalingen
We laten u weten wanneer we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd en laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als deze is goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Bedankt!