Veelgestelde vragen

V: Kan ik het artikel retourneren als het niet bevalt?

Ja. Zeker, als uw product beschadigd is of niet werkt zoals beschreven, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op en u krijgt 100% van uw geld terug.

Uitzonderlijke ondersteuning. U kunt contact met ons opnemen door uw bericht hier te sturen: Contactpagina

V: Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

A: U ontvangt uw ontvangstbewijs direct na het plaatsen van uw bestelling per e-mail. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u uw trackingnummer. Bij elke stap in het proces kunt u dit gebruiken om te zien waar uw pakket zich bevindt door naar onze Track Order- pagina te gaan.

V: Biedt u een kwaliteitsgarantie voor alle verkochte producten?

A: Absoluut! Als u het product niet leuk vindt of schade aan het product vindt, neem dan onmiddellijk contact met ons op! Wij doen er alles aan om u de beste winkelervaring te bieden. U kunt gewoon contact met ons opnemen en wij lossen het op!

V: Hoe kan ik contact met u opnemen?

A: Wij behandelen klantenservice via e-mail. Klik hier om een ​​chat met ons te openen en laat ons weten of u vragen of zorgen hebt.

V: Biedt u een restitutie aan als ik het product niet leuk vind?

A: Absoluut! Wij bieden een volledige terugbetaling op uw bestelling als u het product niet leuk vindt of als het niet bij uw levensstijl past. Neem gewoon contact met ons op en wij zullen het voor u oplossen.

Er is geen nadeel. Onze cliënten blijven melden hoeveel het hen helpt in hun dagelijks leven!

V: Hoe kan ik op uw website bestellen?

A: Selecteer gewoon de aanbieding hierboven en klik op de knop 'Nu kopen'. Vul uw verzend- en factuurgegevens in en wij sturen uw bestelling zo snel mogelijk naar u toe! De cheque is beveiligd met Paypal - Mastercard - Visa - AMEX.