Veelgestelde vragen
Ja. Zeker, als uw product beschadigd is of niet werkt zoals beschreven, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op en u krijgt 100% van uw geld terug.
Uitzonderlijke ondersteuning. U kunt contact met ons opnemen door uw bericht hier te sturen: Contactpagina
V: Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?
A: U ontvangt uw ontvangstbewijs direct na het plaatsen van uw bestelling per e-mail. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u uw trackingnummer. Bij elke stap in het proces kunt u dit gebruiken om te zien waar uw pakket zich bevindt door naar onze Track Order- pagina te gaan.
V: Biedt u een kwaliteitsgarantie voor alle verkochte producten?
A: Absoluut! Als u het product niet leuk vindt of schade aan het product vindt, neem dan onmiddellijk contact met ons op! Wij doen er alles aan om u de beste winkelervaring te bieden. U kunt gewoon contact met ons opnemen en wij lossen het op!
V: Hoe kan ik contact met u opnemen?
A: Wij behandelen klantenservice via e-mail. Klik hier om een chat met ons te openen en laat ons weten of u vragen of zorgen hebt.
V: Biedt u een restitutie aan als ik het product niet leuk vind?
A: Absoluut! Wij bieden een volledige terugbetaling op uw bestelling als u het product niet leuk vindt of als het niet bij uw levensstijl past. Neem gewoon contact met ons op en wij zullen het voor u oplossen.
Er is geen nadeel. Onze cliënten blijven melden hoeveel het hen helpt in hun dagelijks leven!
V: Hoe kan ik op uw website bestellen?
A: Selecteer gewoon de aanbieding hierboven en klik op de knop 'Nu kopen'. Vul uw verzend- en factuurgegevens in en wij sturen uw bestelling zo snel mogelijk naar u toe! De cheque is beveiligd met Paypal - Mastercard - Visa - AMEX.